wheniamqueen

Alla inlägg under december 2009

Av Ari - 28 december 2009 16:52

Okej, nu drar jag till pojkvänne och sen så åker vi till båstad imorron. Vet ine när jag kommer hem, eller hur det är meningen att maten ska fungera, men ja.


Vi ses om några dagar :*


  

--

Av Ari - 28 december 2009 15:42

Kapslarna är hämtade, och kunde inte låta bli utan svalde ner en också.

Får se hur jag gör, har ju tid på mig innan jag behöver bestämma mig så..


Nu så blir det till att försöka få något i magen. Funderar på en clementin, vi har sånna mini här hemma. Nånting måste jag iaf äta om jag ska kunna packa utan att behöva sätta mig ner varannan minut. Blä, jag vill inte. Men ja.. har jag något val? Och så har jag lovat pojken att äta mer nu när jag tränar också..


Så, clementin, packa, fixa mig och sen så skulle han ringa mig snart och säga när vi skulle ses i stan.


Jaja, bye loves :*

--

Av Ari - 28 december 2009 14:06

Ångesten från inatt har svalnat lite, nu så ska jag ta en promenad till konsum och hämta ut mina superslim, som jag inte vet om jag kommer ge bort/sälja/behålla/stoppa i mig.

Men dom kan inte ligga där och skräpa, eller hur?

Skriver nog mer sen, om jag hinner.

Måste packa och sånt till båstad, ju..

Men iaf.

Bye loves :*

--

Av Ari - 28 december 2009 01:38

Jag suger.

Är totalt jävla värdelös.

 

Jag är ett stort jävla fetto som fått för sig att det är okej att äta sig mätt ibland och nu får jag stå mitt kast.

 

Tagit dubbla lugnande och dubbla sömntabletter, men kan ändå inte få någon ro.

 

Ångesten ligger som en orm i magen på mig och jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att bli av med den.

 

Och om det inte vore nog med det så känns det som om någon stuckit en kniv i mig, mellan revbenen och in i vänstra lungan. Vad fan nu det ska betyda.

 

Jag hatar mig själv. Över allt annat.

 

 


  

--

Av Ari - 27 december 2009 19:16

Hemma från älsklingen över natten, sen så är det vidare till honom igen.

Internet dog så kunde inte blogga i fredags, fråga inte varför, men det är fixat nu iaf.

Så; Fredan = Gymmet, vampisen.

Lördag = Gå i stan hela dan och leta efter stället som min nya korsett skulle vara skickad till. Det visade sej att den låt nån helt annan stans än vad google maps sa.

Idag = sova till 2. gå upp och röka, lägga sig i sängen igen, leka, kolla film, åka hem och nu sitter jag här.


Maten har gått.. jag vet inte. Jag vet inte vad som är bra och vad som är dåligt längre. Hämtar mina superslim på posten imorron. Hoppas jag hinner träna också, för sen så är det till att träffa pojken i stan och köpa vegansk mat till mig (vi ska fira nyår med hans föräldrar i deras stuga i båstad) ocgh sen till honom.


Vet inte vad jag ska säga. Är så sjukt förvirrad.


  

Av Ari - 24 december 2009 22:26

Jag överlevde. Åt så mycket jag kunde, vegansk prinskorv (typ) och potatis med örtsalt. Hade 'glömt' att köpa soja mjölj och sojagrädda så ingen gröt till mig. Kunde inte väga det, så vet inte exakt vad jag fick i mig, men imorgon är det först träning och sedan åker jag hem till älsklingen igen. Och då kommer ångesten dö ut helt, hoppas jag.


Fick förresten både Death Jr. och Saw spelet av älsklingen, och han blev glad över vad han fick också. Men jag ska mörda honom, han får inte lägga ut så mkt pengar på mig. Jag är inte värd det.


Förstår inte poängen med detta, egentligen. Det känns som vilken annan dag som helst, världen är inte ett dugg ljusare bara för att det är den 24:e December. Saknar julen då man var liten. När allting var så magiskt, när denna dagen faktiskt var värd något.

Men det är väl det negativa med att växa upp. Man förstår hur jävlig världen egentligen är, och då kan inte dendär julkänslan infinna sig.

Eller något sånt..


Hur som helst, jag överlevde, hoppas det har gått bra för er andra också :* 

Av Ari - 24 december 2009 11:59

well, god jul på er, antar jag.

Gud, vad jag hatar denna högtiden. En massa mat, en massa bråk om allt, en massa bortslösade pengar på saker ingen kommer använda.

Men ja.. ska försöka äta bra idag iaf, pojkvännen önskade sig det i julklapp (har btw köpt världens snyggaste kniv, en film, en piska och ett nitbälte till honom + en nightwish t-shirt från mina föräldrar).

Är nyfiken som fan på vad jag har fått från honom ^^ Har redan öppnat en present, min nya gag-ball   


Öhm.. anyways. Så, äta bra idag för hans skull och träna skiten ur mig på gymmet imorron (älskar 24/7, alltid öppet alla dagar  ) så att jag kan leva med mig själv.


Vet inte riktigt vad jag ska säga, skriver nog mer sen..

Bye, loves.

  

Av Ari - 23 december 2009 21:09

Min nya laptop har äntligen kommit, så nu så får jag försöka bli lite aktiv här igen. Om någon ens läser denna bloggen längre. Ehm.. ja.

Så.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

Har precis fått reda på att älsklingens mamma vet att jag är ätstörd (för typ 2 dagar sen sa hon att jag var duktig som åt) alla hans släktingar, hans syrra och hans kompisar har sagt att jag är skitsmal och frågat om det. Vet inte vad jag ska tycka =/


Har börjat träna igen, skaffat gymkort. Men går jag ner i vikt så tar pojken det.


Vet fortfarande inte vad jag vill. Om detdär med att bli frisk. Jag tror jag vill, men ändå så ligger det superslim på posten som väntar på att bli hämtade, jag har ca ett år kvar på gymkortet osv. Varför gör jag tvärt emot vad jag egentligen vill?


Men jag äter som fan nu. Samtidigt som det äcklar mig något så enormt så känns det ändå bra på något vis. Vet inte hur jag ska förklara det, men ja..


Hur som helst så är jag fortfarande fet, om inte fetare.

Wellwell.. förresten, ni som jag snackat med får gärna skriva en rad så att jag kan börja läsa era bloggar igen, för jag har inget på denna datan nu, och har så kasst minne att jag inte minns adressen till någon. Om någon ens orkar läsa detta.


Bye..

  

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards