wheniamqueen

Alla inlägg under juni 2010

Av Ari - 28 juni 2010 11:35

Vågen stannade på 51,0 kg idag, till mina 175 cm. Inte sirekt roligt att se, men det är ändå okej antar jag. Ingen superpanik, det går fortfarande att åtgärda.

Åt två rostmackor till frukost, mest för att tatueraren var väldigt noga med att tjata på mig att jag skulle äta ordentligt under läkningstiden. Vill man va fin får man lida pin, Och har ingen lust att få en sabbad/infekterad tatuering. SÅ får väl äta 'ordentligt' då.

Här har ni bilder, den sitter ungefär på höften;

(Jag är väl medveten om dom rosa mjukisbyxorna, men det är dom enda mjukisbyxorna som inte ligger i tvätten och jag vår inte ha 'hårda' kläder på mig nu i början)

Och den är helt glansig pga läkningssalvan jag just smörjt in..


    

Av Ari - 27 juni 2010 20:42

Idag satt jag i 4,5h i en tatueringsstudio och gjorde den efterlängtasde pentagrammet-med-drake-runt-om-tatueringen :D Den är inte helt klar än, killen som gjorde det hade inte mer tid och jag klarade inte mer. Sista timmen var ett helvete, men dom första 3,5 gick någerlunda bra. But no pain no gain, va?

tatuerarens flickvän sa att mina höftben var skitsnygga, btw, men att jag var lite för smal och borde äta :O Men blev självklart jätteglad när hon sa det. ^^

Förresten, jag har nog världens underbaraste pojkvän, han satt med mig hela tiden.


Måste väga mig morron, vågar egentligen inte. Gud, är skiträdd för vad våghelvetet ska visa :S

Kanske lägger upp en bild på tatueringen sen, om jag vågar :$

Av Ari - 23 juni 2010 16:52

men dom lyssnar inte!


Morronen började med hets och spya. Det är nånting med mat och sommarlov.

Träffade N innan för att ta en fika och snacka lite, sötnosen hade kola med sig som hon bjöd av. Hon är så jävla fin ibland. Och fick en karta tram av henne också, hon tar inte det själv men tyckte att det kändes onödigt att slänga. Har lite afterglow av kolan, och har petat i mej trammen.


Hur som helst, jag har inte vägt kig på jättelänge. Vågar inte, helt enkelt.

Jag är fet. Sen så är det inte mer med det.

Fet, äcklig, värdelös, svag, misslyckad.

Och för fuckad för att göra något åt det.


Fail.



Av Ari - 21 juni 2010 14:39

Vet inte var jag ska börja.

I lördags blev både jag och pojkvännen packade som små tomtar. Vi böejade bråka, jag blev helt knäckt och erkännde att jag tagit droger, inte ätit som jag ska och en massa skit. Då blev han ledsen grät och sa att han ska hjälpa mej.

Nu verkar han mer arg än något annat.


Dead n gone. Like a sad song.


Jag måste sluta nu. Med allt och börja äta normalt.

Det kan jag inte.

Hjälp.

Av Ari - 19 juni 2010 05:58

Wieho, kan inte sova och sitter på datan i hotellets lobby.

Dag 1 i Metaltown avklarad, och 69eyes var underbara! Dom spelade dead n' gone, och en massa annat, pallar inte räkna upp allt nu. Är helt död, egentligen.


En sak som störde mig, var skitnära att fånga en trummpinne, höll i den i typ en sekund innan jag blev övermannad av 500 tjockisar :O Haha blev helt mosad.


Anyways, skulle bara säga det. Har tråkigt som fan just nu. Pojken sover. Sen så har jag fått feber och hosta också. Skit. Kanske stannar på hoteller imorron, det enda bandet jag vill se är witchery och ärligt talat så bryr jag mig inte om dom sådär jättemycket.


jaja, skriver mer när jag kommer hem.

Av Ari - 15 juni 2010 13:42

Det har fixat sig med pojkvännen. Sticker till honom nu och vet itne4 när jag skriver nästa gång, åker till metaltown på torsdag och har en hel del att fixa innan dess. Kommer hem den 20:e igen.


Hur blev jag en sånhär berg-och-dal-bana?

varför måste jag alltid skada mig själv?

Antingen så är det svält, bulimi, droger eller rakblad.

Varför är jag en så svag människa att jag inte kan hantera känslor, utan alltid måste döva dom? Ibland hatar jag verkligen mig själv.

Av Ari - 15 juni 2010 09:31

Det gick bra igår, det var lugnt, men ändå jävligt skönt.

Jag har saknat det.

Och nu så saknar jag det igen, nästan ännu mer.

Lite scary, men ja, jag fåt håla mig i skinnet.


Pojkvännen är arg, jag ringde för sent och så vidare.

Även om jag var någerlunda normal i skallen så var jag ändå så avtrubbad igår att jag inte orkade bli särskilt ledsen.

Nu är det en annan sak.

Ångesten river upp blödande sår i magen på mig. Antar att at:n på det lilla amfetamin vi tog igår hjälper till iofs.

Funderar på att skjuta det sista av kokainet, lägga in ny musik och gå ut och gå en runda, för att försöka må bättre.

Alt. köpa tram. Ska ju ändå inte ta på ca 5 dagar efter idag, är i metaltown med pojken. Hoppas jag.


Maten gick bra igår, blev skithungrig och grymt sugen på vad som helst när vi rökte i chris, men lyckades ändå komma på bättre tankar. eller så var det T som hjälpte till genom att inte pusha mej till mat, som alla andra verkar vilja göra.


Har inte vägt mig, och tänker inte göra det. har jag på något vis gått upp så kommer jag ju knappast må ett dugg bättre då.


Fuck, mår piss just nu så pallar inte skriva. Take care. 

Av Ari - 14 juni 2010 14:22

Sitter och väntar på att T ska komma hit, sen så drar hon och jag till min älskade gamla stad, köpenhamn. Det var typ.. ett år sen jag var där sist? Så jävla vackert.

My mission; Fucka min hjärna i röven med kemikalier så att den får för sig att vara på bra humör. Charmigt.

Har inte trammat sen i fredags, känner mig faktiskt grymt duktig. Behöver nollställa min tolerans, har fan inte råd att käka en hel karta för att bli lugn och glad.


Inte ätit idag, inga planer på det heller. Har låtsastjack i mig just nu också, sov typ 4h och behövde piggna till. Varför kan jag itne somna trots att jag är grymt trött?


Nu kommer hon, så vi hörs inatt/imorron. Take care.

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards