wheniamqueen

Alla inlägg under maj 2010

Av Ari - 31 maj 2010 16:35

Okej, failat litegrann. Det blev tram i torsdags+fredags och idag med.


Imorron ska jag och pojkvännen iväg till hans föräldrars stuga i båstad, för på onsdag, den 2/6 är det vår ettårsdag :D <3

Kommer hem på torsdag.


Jag fattar inte att vi varit tillsammans så länge, och att jag förtfarande älskar honom så grymt mycket. Han är mitt allt och nu har jag chansen att visa det. Dessa tre dagar ska jag vara den perfekta flickvännen.


Vågen visade 51,0 (BMI 16,65) imorse förresten. Inte bra, men jag står ut. Kunde ju varit grmt mycket värre med tanke på hur åt helvete maten har gått i helgen, som den alltid gör när jag är hos pojken.


Wellwell.. Nu ska jag g¨och skölja ut färgen ur håret innan min hårbotten fräts sönder, bye.


Av Ari - 27 maj 2010 07:52

Min sömn har fuckat upp igen.


Sön-Mån: Trammade med T, kom hem vid 12 på natten och sov som en liten bebis.


Mån-Tis: Ingen sömn alls.


Tis-Ons: Pojken var här, vaknade typ 7 gånger på natten och kunde inte sova alls efter 9 på morronen.


Ons-Tors: Somnade vid ett, vaknat ganska exakt varje timme och kunde inte somna om vid 7. Och jag behöver inte åka till skolan förrens 09.30 >.<


Är skittrött nu, men kan inte sova. Fucking bullshit.


Annars så har jag haft nån konstig ogrundad ångest hela morronen. cp.


Nu ska jag börja fixa till mej. Bye..

Av Ari - 26 maj 2010 19:48

Kommer faila. Med tram-uppehållet, dårå.

Även om jag och T har spikat att tramma och kolla film på måndag (och vi gjorde det senast i söndags) så känns det jäävligt långt tills dess. Och just nu är jag i en sån jävla depp-period att.. ja. Jag skiter i det mesta och bara vill få bort ångesten en liten stund.


Och jag har nog gått upp en hel del också. Slarvat med kompen dom senaste dagarna, så typ.. 30-40% av maten stannat i kroppen och gjort mig fet. Inte för att jag egentligen brytt mej om det förrens nu, bråket med pojkvännen har tagit upp hela min hjärna/tillvaro.


Men nu kommer allt ikapp.

+ att jag och T ska ut på en svartklubb på lördag = visa sig ute bland folk = jag vill inte vara fet då. Jag vill inte att folk ska tänka att jag är en fet idit som inte ens kan kontrollera hur mycket hon äter. Vill inte att folk ska se mig så.

 

Nej, nu ska jag ta en dusch och kräkas lite innan Shanghai Knights börjar. Kan inte hjälpa det, men jag har så torr humor att jag tycker sånt är kul. Kräkas är mindre kul, men ja.. shit happens.


  



Av Ari - 26 maj 2010 10:48

Förlåt att jag varit så inaktiv, men såhär ligger det till..

ni vet att jag snackade om att jag börjat använda tram igen? Jag lyckades bli beroende (igen) vilket itne är så konstigt. Det är liksom mer beroendeframkallande än rent heroin (tram är syntetiskt).


Hut som helst, så har jag bestämt mig för att vara utan i iallafall en veckan, började i måndags och.. det har varit jobbigt.

Och inte nog med det så har jag och min pojkvän haft vårt första riktigt stora bråk. Finns ingen poäng i att gå in på vad det handlade om, men det är typ löst nu. Han kom hit igår och nu ligger han och sover. Men jag kan fortfarande inte sova ordentligt, har någerlunda ogrundad ångest typ hela tiden osv.


Vet itne exakt vad jag väger just nu, och maten har väl gått upp och ner den senaste tiden. Men ärligt talat så är inte det mitt största problem just nu.

Av Ari - 19 maj 2010 12:26

Morgonvikt: 50,5 BMI: 16,5


Maten gick okej igår, en bulle i skolan och sen inget mer, var med T efter skolan, så :) Och hittills idag så har jag inte ätit något, men ska till pojkvännen senare, sova där och sen ska han med mej till tandläkaren imorron, så det blir väl något ikväll och imorron också.


Vet inte riktigt vad mer jag ska säga just nu, är så grymt trött på skolan, och på det mesta just nu. Allt känns så meninglöst och försöker lösa detta med hjälp av kemikalier som får min hjärna att inbilla sig att allt är bra och löser sig.

Dålig ide, jag vet.

Men jag ska sluta snart, promise.


Har ett någerlunda mål just nu iaf, under 49 till den 17 juni när vi sticker upp till metaltown och under 50 den 11e juni när mitt sommarlov börjar.


Nu ska jag ta en cigg innan lektionerna börjar igen, take care <3

Av Ari - 17 maj 2010 18:44

Morgonvikt: 51,2 BMI: 16,7


Upp ett kg, men med tanke på att jag varit med pojken i 5 dagar och då varit tvungen att äta en jävla massa så är jag lite förvånad över att jag inte gått upp mer.


Dagarna jag varit borta har varit sköna (bortsätt från maten såklart) det har lugnat ner sej mellan oss igen.


Orkar itne skriva just nu, egentligen. Är ganska borta i skallen =/

Men skriver nog mer imorron, take care <3

Av Ari - 11 maj 2010 11:52

in the dope show.


Gårdagen gick bra, skolan och sen så var jag med T och.. ja. Hade kul :P

Hon är försövrigt jävligt kul att hänga med, och det är liksom inget tjat om att man ska äta osv :)


Maten gick också bra, 2 tuggor av en macka på morronen och sen inget mer. Jag vet att jag borde äta lite mer 'normalt' så att jag inte går upp skitmycket i vikt sen, men vafan..


Förresten så kommer jag nog inte skriva mer förrens på söndag.

Ska träffa pojken idag och handla skor till metaltown (har typ inga jag kan ha på mig) och sen så kommer jag vara där från typ onsdag kväll till söndag för att vi är lediga + hans föräldrar sticker till båstad då.


Kmr väga grymt mycket på måndag.. vågar knappt tänka på det :S


Morgonvikten idag var 50,2. BMI: 16,4

 

Fast det kmr vara ett minne blott snart =/

Av Ari - 9 maj 2010 21:09

Okej.

I matväg så har helgen gått åt helvete.

Jag tänkte på det innan, när vi skulle hyra film. Dina ben är så jävla smala. Det är inte meningen att man ska se ut så.. -Pojken

Vegopizza + en jävla massa annat.


Kommer väga ca 3 ton när jag ställer mig på vågen imorron =/


Förresten är min mamma på mej igen och säger att jag måste gå upp i vikt. Fuck henne. Nejmen ärligt. Egentligen så ger hon fan i mej, men ibland så tror hon att tjata kommer ge henne cred hos föräldra-gudarna eller nånting.

Hahaha. -,-


Så, var ju med pojek i helgen, hyrde film, köpte biljetter till Metaltown <3 och så vidare. Och åt, dårå.

Sen så kom T över och kolla film vid 4-tiden. Så jävla skönt att ha nån att snacka med IRL om äs/droger osv. Annars är alla helt överbeskyddande såfort man nämner ngt. Ska iväg till stan med henne och belöna mig själv för random bedrift imorron. Om nån fattar vad jag menar :P Hahah.


Nej, nu så ska jag ta en dusch och sen läsa lite.


Take care <3



Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards