wheniamqueen

Alla inlägg under juli 2010

Av Ari - 30 juli 2010 12:21

Fixat timer till Days terrarium, och ska be min mamma hålla koll så att den verkligen fungerar som den ska, sen så ska jag sova hos pojken för första gången på... okej, inte ens en vecka, men känns länge.


Hoppas att han kastade mina två sista bitar av pizzan. Hoppas verkligen.

Jag måste ner tills skolan börjar. Börjar få lite halvpanik över det, det är fan inte långt kvar nu.


Men frågan är hur, om jag nu ska vara med honom.

Klart jag vill va med honom, mer än nånting annat, men kan jag inte få gå ner samtidigt? Fair deal?

Tydligen inte.


Nu svammlar jag bara, men är faktiskt lite rädd för att börja skolan igen. Spec som vi flyttar och allting. Ibland hatar jag förändring.



Av Ari - 30 juli 2010 00:46

Idag (igår) var jag med pojken i princip hela dagen.

Men var ju tvungen att åka hem på kvällen eftersom att jag måste släcka 'solen' till Dray.


Har fått i mig 2st 8delar av en vegansk pizza.

No more, no less.

Vet inte exakta kcal innehållet för det, men det är ju så att det räcker och blir över. Jävligt gott, faktiskt. Men if it tastes good, its trying to kill you.


Har egentligen inte mycket att skriva, mer än att jag inte tror att jag kommer kunna bogga på etrt par dagar, ska va med Honom så kan ju inte skriva då.


Ska försöka väga mig imorron. Har inte vägt mig på evigheter, har inte vågat. Ser ut som en jävla valross, och med ögonmått så kan jag nog tippa på att jag gått upp runt 3 kg.

Ser ut så, iallafall. Så det kan ju vara mer, hemska tanke.

Borde spytt upp pizzan, men pojken  skulle nog märka det, och .. ja.. vill inte belasta honom med mitt skit.


Nu så ska jag läsa och sen försöka somna.

Take care.

Av Ari - 27 juli 2010 23:50

Nails, ink and skinny is just a souvenire.


Varit på house of pain, och jag läker inte som jag ska. 2 veckor till. Jävla skit. Eller så vill tatueraren bara jävlas med mej.

Och så har jag beställt nya piercing-prylar. Pojkvännens systerdotter (som jag hatar) vill att jag ska pierca henne, behöver jag säga att det ska bli ett sant nöje att få sticka nålar i den lilla fjortishoran?

Men jag gillar piercingar, vilket syns på mitt ansikte ;) Haha.

Och att pierca är alltid kul, helt klart ett intresse.


Maten gick jättebra. Tills pojkvännen ville äta falafel. Så fått i mig en sån. Så ca 1000 kcals. Gah.


Och så har jag köpt en såndär xboxkontroll som man kan koppla till datan. Så att jag kan spela silent hill homecoming utan att bli helt cpförvirrad över kontrollerna. Är ju van vid PS eller Xbox. Och inte 500 random tangenter som inte har nån logik alls.


Så, nu ska jag försöka sluta tänka på att jag ser ut som en fucking flodhäst och spela ett par timmar.

Take care.


No.

Av Ari - 26 juli 2010 18:43

Åkte inte in. Fastnade vid Dray (stackars lillen som aldrig blir lämnad ifred) och nu så ska jag spela Homecoming. Fast det är fantamig omöjligt att spela på datan. Funderar på att skaffa en xbox-kontroll som man kan koppla in i datan så att jag inte behöver bli dödad av monster var femte sekund bara för att kontrollerna är helt fuckade.


Jaja..  anyways så ska vi äta snart, kommer att äta och kräkas. Potatisbullar, kan väl inte vara så hemskt att spy? Iofs så är det skit samma. Kommer ju få spy upp det i vilket fall som helst så det kan kvitta.


Måste ner igen innan skolan börjar, vår skola flyttar ju in på den stora skolan nu (går i en liten skola för folk som egentligen inte bryr sej) och när folk ser mig ska dom tänka på mig som 'den smala goth-tjejen' och inte 'dendär feta som klär sig i svart'.



Av Ari - 26 juli 2010 16:30

Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men 'när jag ändå var i stan' så fick jag för mig att köpa tram. Killen hade inget inne.

Det mesta annat går ganska lätt att få tag på ju, antingen här i stan eller ta tåget över sundet. Men just tram är liksom.. vem fan knarkar det egentligen? Marknaden är mindre och mer dold.


Min första tanke var att ta tåget över och stöva runt lite 'planlöst' i grannstaden, men så kom jag på att jag har ett par hundra i danska hemma, så åker hem för att hämta dom.


Nu sitter jag här i valet och kvalet, eller vad man nu säger.

Vill inte fråga nån om dom vill hänga med, men vill inte heller åka själv. att riskera vad-som-nu-kanhända för verklighetsflykt har en missbrukar stämpel. Men jag missbrukar ju inte längre?

Eller hur? Brukar, kanske jag gör, men inte missbrukar.

Vad ska jag göra?


Under tiden jag funderar över det så tar jag och blandar lite jord i sanden, så att Dray har något att gräva i om han nu skulle vilja det.



Av Ari - 26 juli 2010 14:15

Spenderade morgonen med att rengöra inne hos Dray, och sen när jag skulle äta frukost så tänkte jag inte på vad jag åt.

2st frallor.

Wtf?

Och hade tagit p-piller innan så kan inte direkt spy heller =/ FUCK!!


Så, det är väl runt 400 kcals redan nu, och det blir inte mer idag.

Ska in och handla syrsor snart, och resten av dagen så får jag väl gå och lulla runt. Inte mer idag. Herregud.



Av Ari - 25 juli 2010 22:37

Är helt kär i lille Draco. Han somnade i min hand innan, när jag kollade tv, och sen så har jag tilbringat ca en halvtimme med att droppa vatten på hans nos för att han ska få i sig lite vätska innan läggdags.

Måste köpa fler syrsor imorron, har bara typ 2-3 kvar. Han äter som en häst ju :P Men skäggisungar ska ju äta mycket, så :)


Men min pappa kommer mörda mig när han ser att jag har köpt en ny ödla. Min mamma vet om det, och är okej med det, men han vill absolut INTE att jag ska ha en.

Well. Isåfall så får jag väl ta och flytta ut med Dray den dan han kommer på mig, är ju 18 och sätter mig hellre på gatan än säljer/avlivar ett djur.


Spelat ut Silent Hill Shattered Memories också. Spelet var inge vidare, ärligt talat. Men har köpt Homecoming till PC så håller på att tömma min data på skit nu så att det går att installera. Gillar ju Silent hill spelen i vanliga fall.


Känns så skönt, att ha något annat än självdestruktivitet att fokusera på.

Av Ari - 25 juli 2010 17:10

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards