wheniamqueen

Alla inlägg under november 2010

Av Ari - 1 november 2010 19:50

Så, nu är jag fejkad.

Har ca 7 hg silikon i mig och vågar inte väga mig.

Har inte bestämt mej för om jag ser tjockare ut än, men ja.

Och det gör ont, man får bara smärtstillande till typ 4 dagar och nu är dom slut och aj. Men ketoganen var mysig, hehe.


Har i princip gått med på att iaf gå på ett bedömningsbesök på ätstörningskliniken som ligger brevid vuxenpsyk som jag nu går till.

Ska till min skjuksköterska om typ en vecka och bestämma helt då.


Just nu så ser jag ut som en flodhäst, och är helt död. Men det är väl värt det, I guess. Såfort ag har läkt ihop så blir det till att svälta och bränna kcals igen, nu måste jag ha i mig minst 500 för att inplantaten inte ska fucka sig ju..

Piercade btw ena bröstvårtan också, skitsnyggt och jag är fan skillad pöå att pierca, speciellt nu när jag har riktiga prylar :P


Önskar att jag hade något vettigare att säga, men nej..

Take care <3

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards