wheniamqueen

Direktlänk till inlägg 5 september 2010

I wont tell you.

Av Ari - 5 september 2010 16:50

It's hard to hear through the static again
It's never clear until the rush of pain
I'll never tell you I'm living a lie
In this confusion I feel alive
I've been burnt so bad but I still play with fire
Sometimes naked truth is what I can't believe in

Don't ever tell me I'm falling apart
Don't ever tell me I will not survive
Sometimes naked truth is what I can't believe in
Don't ever tell me I'm falling apart
Don't ever tell me I will not survive
Don't ever tell me this love is a lie
Cause I'm the lie, I'm the liar

(I wont tell you - Lacuna Coil)

 
 
Rebecca

Rebecca

6 september 2010 23:15

Lacuna Coil!

http://zeropounds.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ari - 22 april 2014 19:02

  Vet inte varför jag fick för mig att skriva här igen. Kanske för att äntligen få ett ordentligt avslut. har inga planer på att börja skriva igen..    Så lång tid har gått, så mycket har hänt - förändrats.    Det blev inte bättre direkt ...

Av Ari - 1 november 2010 19:50

Så, nu är jag fejkad. Har ca 7 hg silikon i mig och vågar inte väga mig. Har inte bestämt mej för om jag ser tjockare ut än, men ja. Och det gör ont, man får bara smärtstillande till typ 4 dagar och nu är dom slut och aj. Men ketoganen var mysi...

Av Ari - 21 oktober 2010 08:48

Vikt; 46,9 kg Längd; 175 cm BMI; 15,3 Ålder; 18 år. Allmänt; Ser fortfrande lika fet och meningslös ut som vanligt.   Det var längesen jag skrev, för den senaste tiden har varit ett riktigt helvete för mig. Visst är det bra att skriva när...

Av Ari - 16 september 2010 14:37

Jag har grymt ont i vänstra sidan av bröstkorgen. Och min vänstra lunga (och hjärtat) är skadat sen jag blev överkörd (och nästan dog) när jag var 12. Alla symptom tyder på att det är lungan (och kanske hjärtat) som har börjat klydda igen.   Det ...

Av Ari - 14 september 2010 20:14

Nea: Plockade vid hagarna vid jägersro ett par gånger, men sen jag flyttade därifrån så vet jag inte riktigt var jag ska gå, får väl försöka hitta ett nytt ställe :P   Jag är en fegis. Livrädd för att ställa mig på vågen än en gång. Är liksom f...

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards