wheniamqueen

Alla inlägg under april 2010

Av Ari - 30 april 2010 13:14

eller Beltaine :) Jag är ju Wiccan, så...


Hur som helst, vikten imorse var 51,8, BMI 16,9.

Nya tag på måndag?

Hoppas att munnen är färdigläkt tills dess så att jag kan spy igen.

Detta är ju liiiiiite fuckat.


Hur som helst så ska jag snart fixa till mig, ska först till pojken och sen så ska han och jag iväg och supa hos hans polares flickvän.

Hoppas att det inte blir ngn mat idag..

Men vadfan är oddsen för det?


Är helt slut i huvudet, så slutar skriva nu. Vi hörs på måndag, sötnosar. Ta hand om er!


Av Ari - 29 april 2010 21:05

Fastan gick sådär, fick äta en varma koppen på 50 kcal hos pojken (vi stack till honom efter stan) men eftersom att det är flytande så antar jag att det räknas som fasta iaf.

Magen är helt svullen, och har svalt ner ett par laxeringspiller i hopp om att den blir plattare imorron då, med tanke på att jag ska ut och festa.

Och det fungerar verkligen inte för mig om min mage är svullen eller så, då går jag bara runt och tänker på det hela tiden. Och för det mesta slutar det med att jag sitter på toan och spyr upp spriten med flit och bölar för att jag är fet. Patetiskt, va?


Hur som helst så måste jag väga mig imorron. Inga ursäkter.

Och lägga upp vikt/BMI på bloggen. Så att ni får se hur misslyckat äcklig jag varit de senaste dagarna.

Det funkar verkligen inte för mig att inte spy.

Och just nu så kan jag ju inte det, för tror knappast att munnen kommer läka snabbare om det kommer upp en massa frätande skit där -,-

Men har lovat mig själv att inte spy förrens det är läkt.

Jag tänker inte göra det, jag vägrar.

Av Ari - 29 april 2010 12:57

Sitter i skolan nu, och funderar.

Vet inte vad jag väger,har fortfarande inte vågat ställa mig på helvetesmaskinen.

Ska försöka fasta idag, ändå inte ätit något än, och är helt pank så.. ska träffa pojken och gå i stan med honom efter skolan, det blir nog bra. Sålänge inte han känner för att bjuda mig på något ätbart. Hoppas inte det.

Och imorron blir det fest med pojken och några polare till honom. Valborg, supa, försöka se smal ut. Good luck.


Nej, nu så ska jag ta en cigg innan lektionen börjar, take care <3

Av Ari - 28 april 2010 17:05

1. Jag har ont som fan just nu. Riktigt jävla svinont. Men får inte ta några av mina värktabletter. Helvete. denna visdomstand/såret efter den dödar mig.


2. Jag har inte den blekaste aning om vad jag väger, har inte vägt mig på evigheter känns det som. Jag vågar inte, helt enkelt.


3. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ SWEDBANKS INTERNETBANK!? DEN FUNKAR FAN ALDRIG!!!


4. Förlåt att jag är så inaktiv =/

Av Ari - 26 april 2010 13:21

Pojkvännen: 'Vad små ben du har fått...'

Jag: 'Jag trodde du gillade mina ben?'

Pojkvännen: 'Inte nu längre, nu blir jag bara orolig.. Hela du är så liten nu..'

 

Jag vet inte vad jag ska säga, tycka, eller göra.

Har gått ner i vikt, eller, vägde in på 50,5 i fredags (bmi 16,5).

Vi hade detta 'samtalet' på fredag kväll, och på lördag så åt vi vegansk pizza, på söndan nudlar + vegoglass.

Jag åt det framför honom och log, trots att jag bara ville skrika.

För jag vill inte att han ska oroa sig. Jag vill inte. Fan.

Jag är kluven.


Vägde mig inte i morse, men gissar på att jag väger runt 52.



Munnen läker inte som den ska, förresten. Ska till tandläkaren vid 4-tiden idag, för att kolla upp vad fan som är felet.

Tycker själv att det ser ut som om stygnen har gått upp eller ngt.






Av Ari - 20 april 2010 13:00

Såklart, haha.

Opererades igår för tanden, och det gick väl bra, antar jag.

Sötnosen föjlde med till sjukhuset som moraliskt stöd, även om han var rädd att något skulle hända och jag inte riktigt brydde mej. han är så grymt gullig ibland.


Anyways så är jag nere på 51,5 igen, och lär väl rasa i vattenvikt med tanke på att jag inte riktigt kan äta/dricka.

Idag har jag fått i mig 2 mateskedar hallonsylt (är tvungen att krossa citodonen för kan inte svälja hela tabletter just nu, för stygnen i munnen stramar och börjar blöda om jag öppnar munnen för mycket).

Hoppas det slutar blöda snart, annars måtse jag försöka få i mej nån medicin mot det också, har blödarsjuka så..


Så, munnen gör svinont och jag kan itne äta. Undrar om det är bra eller dåligt..

Av Ari - 16 april 2010 11:26

Tänkte börja med att säga dethär;

Det verkar finnas en del som läser denna bloggen som verkar tro att.. jag vet inte vad dom tror, men dom har sagt att det är bättre att träna och äta hälsosamt osv för att gå ner i vikt.

Jag vet. Jag vet att det vore så mycket bättre, och jag vet exakt hur jag skulle tränat och ätit isåfall. Men jag kan inte det. Jag vågar inte gå till gymmet längre, för jag är rädd att folk ska tycka att jag är ett fetto som inte har där att göra. Jag vågar inte äta hälsosamt för trots att mitt sunda förnuft säger att det är okej och jag vet vad som är okej och inte, så skriker den ätstörda delen av min hjärna att det kommer göra mig ännu fetare.


Nu Vidare till annat; Mår fortfarande skit över tandhelvetet, men har fått tid till operation på måndag, så hoppas på att det fixar sej då. Har gått upp 0,5 kg, men att vara sängliggandes och förstoppad av värktabletter får sällan någoon att gå ner, va?

Såfort jag mår bättre så kommer det vara back to normal, alltså fortsätta ABC:n.


Ska vara hos pojken i helgen, hans föräldrar är bortresta igen. Woho!


Av Ari - 13 april 2010 22:21

Sitter och deppar.

Blir alltid såhär när jag är 'sjuk'.

Saknar pojkvännen, känner mig ensam.

Ska kanske till honom imorron, om jag orkar.

Nog första gången nånsin jag skrivit det, att jag ska till honom om jag orkar. Men ja, just så det är. Beroende på hur jag mår.

fan.. varför blir jag alltid så needy när jag är sjuk?

saknar, saknar, saknar..

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards