wheniamqueen

Alla inlägg under januari 2010

--

Av Ari - 31 januari 2010 21:00

Döda ångest genom att leka med paint (vågar inte installera photoshop, för varje gång jag gjort det så har datan krashat ca 2 veckor senare) och gjorde en ny header för den gamla passade inte och var ganska tråki.. så, vad tycker ni? :P

Av Ari - 31 januari 2010 19:24

jag är så jävla fail.

Ska ju fasta imorron och tills jag träffar älsklingen nästa gång.

Men borde jag göra det?

Ska ju vara försiktig. Känner jag att Ana tar över allt för mycket, om det blir omöjligt att äta så bryter jag den. One way or another. Antingen tvingar i mej nånting eller ringer till pojken och ber honom göra det.


Jag är världens sämsta flickvän.


  

--

Av Ari - 31 januari 2010 18:04

Hemma igen.

Allting förrutom maten gick bra i helgen. VI gjorde inte så mycket, tog det lugnt, gick en runda i stan (jag köpte 3:e boken i House of Night serien), en av hans polare kom över och vi kolla film och sånt. Men som sagt, maten.

I fredags så var det ju som sagt snöstorm, och när jag väl kommit dit efter många om och men och jag nästan frusit ihjäl så var ica stängt och det fanns ingen mat hos honom som jag kunde äta. (Vegan)

Så, sötnosen fick för sej att vi skulle äta falafel.

= fredagens intag var en halv falafel utan sås osv. Men jag överlevde. I guess.

Lördagens var 3 rostmackor (150 kcal) + sojafile med grönsaker (ca 250 kcal)

Och idag så har jag fått i mej samma frukost som igår.


Inte vågat ställa mej på helvetesmaskinen för dagens dom, men ja. Jag har gått upp. Det är jag säker på. Men att han var extra noga med att få i mej mat beror nog på att han tyckte det såg ut som jag hade gått ner i vikt. OCh blev orolig. Så är inte typ pissed på honom. Jag förstår, och älskar honom. Så..


Men imorgon blir det nya tag, för då börjar nämnligen jag och Dana fasta. <3 Mwaha, this is gonna be good, behöver lite rening :)


(Och snälla, inga moralkakor nu)


har inte så mycket att säga, nu ska jag försöka komma på ngt vettigt att äta till middag. Eller så sätter jag mej och läser ;P

Bye loves.


  


--

Av Ari - 29 januari 2010 14:33

Ett varningens ord till er alla: Överdosera INTE frukt&fibrer tärningarna!

Gjorde mer ont än vanlig lax, och har fortfarande ont (tog dom igår eftermiddags). Och springer fortafarande på toa.

Men jag hade rätt i en sak, det är något fel på min mage. Eller matsmältning/whatever. har blivit av med 1,5 kg maginehåll/slagg-mojs. Och då äter jag ju ändå inte SÅ överdrivet mkt. Tkr jag. Eller gör jag det?


Midjemåttet har också krymt ett par cm. Och jag vet, det är inte fettvikt men just nu känner jag mej iaf.. ren. Helt sjukt hur man kan känna sej ren av att sitta på toa hela natten, men det gör jag.


Har inga planer på att äta förrens ikväll med älsklingen heller. Kommer va där hela helgen så det blir inget bloggande, och jag kan ha svårt med att svara på sms osv, ja, ni fattar.


Vet inte riktigt vad mer jag ska säga, blir inget gym idag för jag vaknade för typ 10 min sen (jag sov inte inatt, men somnade vid 8-9 tiden) och har massor att fixa med innan jag ska till honom, och han slutar jobbet vid 4.


Nytt BMI: 17.6

 

  

--

Av Ari - 28 januari 2010 16:00

Woho, efter klockan 17.00 idag så kan jag (ÄNTLIGEN) hämta ut mina nya skor på ica. Nivet, som som jag beställde typ i oktober/novemer.

Mucho bra.


Har kommit på en sak.

Jag är en wannabe.

Vad jag är wannabe till, vet jag inte. Men jag är inte riktigt nånting.

Kolla;

Anorexi; Jag har för högt BMI nu (18), jag har dagar när jag hetsar och spyr. Och dagar när jag kan äta untan att vilja hänga mig själv (när jag är med älsklingen, tex)

Bulimi: Nope. Hetsar och spyr för sällan. Eller, inte varje dag, iaf.

Ortorexi: Hälsofreak är jag ju knappast, så mycket cancerframkallande kemikalier och cigg jag stoppar i mig. Dessutom så tränar jag för sällan, och äter inte nyttigt eftersom att jag mer eller mindre enbart går efter hur mkt kcal något innehåller.

Frisk: Heh. No way. I wish, men nej. Det vore att gå tiull överdrift.


Ändå så är jag ju ganska störd när det gäller mat osv.

Så, jag är wannabe,

Men vad vill jag vara?



Älskar denna bilden! Tjejen är så smal och så vacker. Vill se ut som henne. Allt från kroppen, ha råd med kläderna och håret. Hon är vacker, helt enkelt.  



Ännu en bild på skorna. Mwa, jag är nog lite kär i dom.  

Av Ari - 28 januari 2010 00:27

Lergigan+dubbeldos melatonin+stilnoct.

Somnar jag inte innan 2 kommer jag strypa någon.

Wish me luck -,-


  

--

Av Ari - 27 januari 2010 20:33

Okej, dagen har väl varit rätt kass.


Stack till gymmet, och väntade, i snöstorm, på bussen hem i 40 min!! fattar itne avrför folk inte bara kan vara berädda på att snön kmr varje jävla vinter och sen få bussarna att inte komma 500 år försenat.

Gah, jag frös röven av mej, men snackade med en rätt rolig tjej som också väntade på bussen om hur mycket sveriges väder suger.


Sen så är det bråk med mamman. Som vanligt. Om vårdbidraget.

Orka att hon ska få 7000 spänn/mån bara för att ha mej här. Och jag ser itne röken av det. Får betala allt själv, på mitt jävla studiebidrag.


Pojken ringer om typ en halvtimme.

Ska försöka äta innan dess. Tomatsoppa. Methink.


Men jag är fet, men ja, måste ju.

Har annars fått i mig 2 knäckebröd = 60 kcal.

Och sen tomatsoppan = 150 kcal (tror egentligen den ligger runt 70, men ja, avrunda alltid uppåt)

Och minus 350 på gymmet.


Bye.

--

Av Ari - 27 januari 2010 15:15

Heh.

Jag kunde inte somna inatt, så vif 5tiden i morse tog jag stilnoct (tar lergigan+melatonin+stilnoct ibland), somnade och vaknade för ca 20 min sen. -,- Heh, varför får jag en känsla av att CSN inte tänker ge mej ett öre på fredag? Snadigt att vakna en timme senare än skolan slutar. Fail.


Hör och häpna, pojken tillät mej faktiskt att träna ons+tors+fre! Alla dagarna. I'm in chock.

Vilket alltså betyder att jag ska komma på något vettigt att äta till frukost och sen ut i snöstormen. Har jag nånsin nämnt hur mycket jag älskar faktumet att bussen ligger precis utanför min dörr och stannar precis utanför gymmet?


Vikten står still, btw. Är lite rädd att jag har byggt muskler som väger en massa. Och får mej att se ännu större ut. Okej, sluta deppa nu. Ut i snön och röka innan frukost, låter bra.


Bye loves.


  

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards