wheniamqueen

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Tillbaka till skolan.

Av Ari - 25 augusti 2010 18:40

T; Om du kan/hinner ses imorron så får du gärna messa mej, vill fan träffa dej med, var ju evigheter sedan :O När kommer du hem igen annars?


Då är skolan igång igen. Och jag hatar det. Går inne på latinskolan nu, och.. jag är lite störd, men jag får typ panik av att vara på stora skolor. Vet inte varför, kanske mobbingen som satt sina spår, men det är iallafall jävligt jobbigt.

2 dagar och jag är redan helt slutkörd. Fuck.


Maten har väl gått.. okej. Är inte helt hundra på vad som är bra eller dåligt just nu. Men fåt väl i mig ca 500 kcals om dagen nu när jag är bor hos älsklingen. Och kan inte spy heller, han skulle fatta direkt. Och han tror att jag är nästan helt frisk och så vidare, och vill inte göra honom besviken eller orolig heller. Och inte fan finns det nån våg här heller.


Just nu är han ute och springer. Känns lite fuskigt att han får träna och inte jag. Men vi har en deal på att jag måste ha ett BMI på minst 18 för att få träna, och det har jag inte. Eller, jag hade det inte sist jag vägde mig, har väl antagligen gått upp en jävla massa nu. Även om jag inte kan bevisa det med en våg så har jag ögon att se med, och jag ser att jag bara blir fetare och fetare för varje dag som går.

 
 
Ingen bild

Linn

26 augusti 2010 21:47

Tror han är bra för dig, vet han att du är sjuk? Tror du skulle må bättre av det.

Ta kontroll över ditt eget liv, bli fri ana! Det ska i alla fall jag bli.

limpalinn@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ari - 22 april 2014 19:02

  Vet inte varför jag fick för mig att skriva här igen. Kanske för att äntligen få ett ordentligt avslut. har inga planer på att börja skriva igen..    Så lång tid har gått, så mycket har hänt - förändrats.    Det blev inte bättre direkt ...

Av Ari - 1 november 2010 19:50

Så, nu är jag fejkad. Har ca 7 hg silikon i mig och vågar inte väga mig. Har inte bestämt mej för om jag ser tjockare ut än, men ja. Och det gör ont, man får bara smärtstillande till typ 4 dagar och nu är dom slut och aj. Men ketoganen var mysi...

Av Ari - 21 oktober 2010 08:48

Vikt; 46,9 kg Längd; 175 cm BMI; 15,3 Ålder; 18 år. Allmänt; Ser fortfrande lika fet och meningslös ut som vanligt.   Det var längesen jag skrev, för den senaste tiden har varit ett riktigt helvete för mig. Visst är det bra att skriva när...

Av Ari - 16 september 2010 14:37

Jag har grymt ont i vänstra sidan av bröstkorgen. Och min vänstra lunga (och hjärtat) är skadat sen jag blev överkörd (och nästan dog) när jag var 12. Alla symptom tyder på att det är lungan (och kanske hjärtat) som har börjat klydda igen.   Det ...

Av Ari - 14 september 2010 20:14

Nea: Plockade vid hagarna vid jägersro ett par gånger, men sen jag flyttade därifrån så vet jag inte riktigt var jag ska gå, får väl försöka hitta ett nytt ställe :P   Jag är en fegis. Livrädd för att ställa mig på vågen än en gång. Är liksom f...

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards