wheniamqueen

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Söndag.

Av Ari - 6 juni 2010 11:17

Pojken kom hit igårkväll/eftermiddag, men fick cp-hög feber imorse så åkte hem då.

Var med mina föräldrar och handlade mat igår = vi har en massa frukt och annat vegan-mojs hemma. Yay? Äh, det funkar.


Sassa: Det är typ.. 5dm nu, svart som vanligt (är blond egentligen, men färgat sen.. nån gång i 7-8an.. T, minns du när?) Är helt kär det :P Haha. Kanske lägger upp en bild sen, även om jag inte vill att nån ska se att det är jag egentligen, eftersom att jag mer eller mindre vänder ut och in på min själ i denna bloggen. Eller så skickar jag ett MMS med bild till dej, senare :)


Lyssnar ienom 69eyes 'nya' skiva just nu eftersom att jag ska se dom på Metaltown (och fuck vad glad jag är över det!). Hittade en låt som passar rätt bra in på mitt liv just nu, allt för att slippa försöka sätta ord på mina känslor..

She's done with playing Jesus
She's gonna need a friend
I don't wanna stay here
      Cause I know how this will end

She had another falling
She knows just what to do
Just like Sid and Nancy
I will be bleeding after you

Dead n gone!
Like a sad song!
Baby hold on!

Dead n gone!
I can play along!
Baby so long!
Dead n gone!



Vikten uppdateras imorron, har säkert gått upp igen, genom att äta en massa när han var här. Sofårt min mage kurrar ens det minsta så är det matning som gäller -,- Men han vill ju bara väl.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ari - 22 april 2014 19:02

  Vet inte varför jag fick för mig att skriva här igen. Kanske för att äntligen få ett ordentligt avslut. har inga planer på att börja skriva igen..    Så lång tid har gått, så mycket har hänt - förändrats.    Det blev inte bättre direkt ...

Av Ari - 1 november 2010 19:50

Så, nu är jag fejkad. Har ca 7 hg silikon i mig och vågar inte väga mig. Har inte bestämt mej för om jag ser tjockare ut än, men ja. Och det gör ont, man får bara smärtstillande till typ 4 dagar och nu är dom slut och aj. Men ketoganen var mysi...

Av Ari - 21 oktober 2010 08:48

Vikt; 46,9 kg Längd; 175 cm BMI; 15,3 Ålder; 18 år. Allmänt; Ser fortfrande lika fet och meningslös ut som vanligt.   Det var längesen jag skrev, för den senaste tiden har varit ett riktigt helvete för mig. Visst är det bra att skriva när...

Av Ari - 16 september 2010 14:37

Jag har grymt ont i vänstra sidan av bröstkorgen. Och min vänstra lunga (och hjärtat) är skadat sen jag blev överkörd (och nästan dog) när jag var 12. Alla symptom tyder på att det är lungan (och kanske hjärtat) som har börjat klydda igen.   Det ...

Av Ari - 14 september 2010 20:14

Nea: Plockade vid hagarna vid jägersro ett par gånger, men sen jag flyttade därifrån så vet jag inte riktigt var jag ska gå, får väl försöka hitta ett nytt ställe :P   Jag är en fegis. Livrädd för att ställa mig på vågen än en gång. Är liksom f...

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards