wheniamqueen

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Ari - 10 mars 2010 22:02

kvällsvikten är alldeles för hög.

FFS jag har bara ätit 2 plommon och lite grönsaksröra idag. Hur kan den vara så hög? jag vill egentligen sova, men en av mina sömntabletter (tar 3 olika varje natt, en vid 8, en en halvtimme innan jag går och lägger mej och en precis när jag går till sängs) är slut.

Det + att kvällsvikten är för hög. = no good.


Beror på att jag inte spytt idag? Eller? Jag vet inte..


fuckfuckfuck. nejnejnej.

helvete.


Ska träffa pojken lite snabbt imorron, han kommer tycka att jag är en jävla flodhäst.


HELVETE!!!!

Av Ari - 10 mars 2010 18:48

Bråk med mamma, saknar pojkvännen.

Hon kallade mig 'anorektiskt missfoster' för att jag inte kan bära flyttlådor och fixa diskmaskinen samtidigt. Är det okej att säga så till sin dotter?


Hur som helst så känner jag mig helt förstörd. Ingenting går som det ska. Vill gå till coop, köpa naturgodis och sojamjölk, proppa i mig det och sen lägga mig över toan och spy. för att få lite lugn i själen.

Jag är sjuk.


Vad ska jag göra?

Av Ari - 10 mars 2010 12:44

Tillbringat lunchrasten med att.. handla mat. Haha.

Köpt plommon, morötter , sparris och nån grönsaksröra.

Så att jag kan äta och behålla något annat än knäckebröd, blir lite enformigt i längden.


Just nu så sitter jag i skolan och har tråkigt. S har stuckit och resten av typerna som går här är.. tråkiga.

Ska snart ha engelska.


Just idag är en såndär jag-är-fet-och-värdelösdag.

Vill hetsa (och spy) men känns inte värt att sticka hem tidigare för det. Antingen det eller inte äta nånting. Men ja..

Gah, finns inte ens nån logik i det jag skriver, men å andra sidan verkar det inte finnas nån logik i nånting alls just nu.

Ingen poäng och ingen mening heller, för den delen.


Slutar vid 2 och ska nog lägga mej i badet. Eller lägga mig och sova/lyssna på musik.


Vad ska man göra när allt bara känns så värdelöst?


  

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards