wheniamqueen

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Ari - 23 mars 2010 17:58

Då är ABC dag 2 klar.

Fått i mig runt 400 (- spya) och med tanke på att det är 500 idag så är det ju okej. Antar jag.


Anyways så ska jag träffa pojken imorron, så risken att jag kommer över 300 är stor.

Men, isåfall får det vara en 'fri' dag imorron. Och dag 3 får vara i övermorgon. Tänker inte riskera det enda vettiga förhållandet, och den personen jag älskar över allt annat för detta.

Gjort det förr, och lärt mig min läxa.


Känner mig äckligt fet just nu.

Ska ta en dusch, vänta på att håret torkar och ta kvällsviken sen.

Det kommer nog inte göra mig på bättre humör =/

Av Ari - 23 mars 2010 15:54

Kollade precis på Skinny 911 (youtube) och kom att tänka på en sak.

Den vackraste kvinnan jag vet är inte sådär superskinny.

Amy Lee snackar jag om.


Har alltid älskat hur hon ser ut (och den första skivan, för den delen, även om jag är mer av en Nightwish-tjej) och hon är en sån som jag skulle kunna mörda för att få se ut som.


Men varför försöker jag då bli skinny för att kunna älska mig själv?

För det är ungefär det jag vill.. vad ska man säga? Få ut av detta. Jag tror att det var därför jag blev ätstörd från första början. Iaf en av de grundläggande orsakerna. Att kunna tycka om mig själv.

Behöver jag verkligen ett BMI på 14 för att stå ut med mig själv?


Ni måste hålla med mig, hon är grymt vacker.


 

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards