wheniamqueen

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Ari - 11 mars 2010 18:57

Var hos pojken idag, ju.

Mys. Gud, blir helt varm bara jag tänker på honom.

Självklart blev det ju en massa mat och kcals.

Men när jag är hos/med honom så är ångesten långt från lika stark som annars.

Okej, ångest över det nu, men ja..

Men fick lite kcals bortbrända iaf. ;)


Förresten.. vågen visade typ +1 kg imorse jämfört med igårmorse.

Hur fan kan man gå upp så mkt på ett dygn?

Jag är världens mest misslyckade fetto.

Men man kan väl itne gå upp ett kg fett på så kort tid?

Fick i mig ca 300 kcal HÖGST igår, och logiken säger mej att det inte kan vara enbart fett jag gått upp.

Men min ätstörda lilla degklump till hjärna säger ngt annat.

Blä, fuck och die.


Förresten, tänker rekomendera Varma koppens Tomat/Chili-soppa :)

Sjukligt god, och 80 kcal/port.

Men gör man en 'vanlig' portion så blir den väldigt tjock, så det räcker med en halv påse till 2 dl vatten = 40 kcal.

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards