wheniamqueen

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Ari - 25 mars 2010 19:21

Okej, ABC dag 4 klar.

Men wtf!? Jag har gått upp i vikt sen jag började. Okej, ett hg, men iaf.

Följt schemat, men ändå så.. jävla skit.


Anyways så kommer jag inte klara det imorron. Är ledig då, så ska träffa pojken några timmar = mat. Och det är 100 kcals imorron.


Well.. får väl ha min 'fridag' då. Bajs. Och sen så tror jag inte att det är nån större chans varken på lördsag eller söndag heller. Pojken är här då. Btw, sci-fi mässan på söndag ^^


Men ändå.. det är värt det. Han är mitt allt. Utan honom tror jag inte att jag skulle klara mig just nu. Ärligt. Men det skulle jag aldrig våga säga.


Förresten så blev det lite fel innan. Min mage ser gigantisk ut just nu, så tog lax. Sen så kom jag på att jag kanske inte skulle vara 'färdig' till 11 imorron när jag ska ta bussen, så försökte spy upp dom. Öhm.. hallonen jag ätit typ.. 3 timmar tidigare kom upp, men jag har itne den blekaste ifall tabletterna gjorde det. Cp.


Nu ska jag ta en dusch, hoppas på att modern inte köper hem falafel till mig (fet chans, hon ger blanka fan i om jag äter eller inte, eller om jag spyr) sen så ska jag ta och försöka hitta nån rolig film att kolla på.


Och hoppas på att kvällsvikten inte är skyhög.

Take care <3

Av Ari - 25 mars 2010 15:29

Det är soligt och fint ute, och idag var sista dan i skolan för mig innan påstlovet. Jag borde vara glad, ute och träffa kompisar.


Jag sitter inne, vid datan. Kollar på random ätstörningssidor och deppar. Tänker tvätta och städa idag. För att ha något att göra.


Har en fråga, om ABC. Räknas kcalsen man har ätit om man spyr upp det igen? Har 400 idag, ätit för 200 men spytt upp det. Så, har jag 200 eller 400 kvar?


blä, halsen gör riktigt ont just nu, och är rätt säker på att om jag skulle försöka mej på något ansträngande skulle jag svimma.

Tror jag lägger mig och kollar tv eller ngt.


Fail.

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards