wheniamqueen

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Ari - 22 mars 2010 19:55

Känns som om jag bara har ätit och ätit hela dagen.

Men lyckades iaf få i mig 420 kcals. Och eftersom att det var 500 idag så är det bra. Så, ABC dag 1 är klar.

Hoppas det går bra imorron med.


gick inte till skolan idag, var ju sjuk osv, så tänkte att jag kunde stanna hemma. Men egentligen är jag nog tillräkligt frisk för att gå dit.

anyways så känner jag mig rätt duktig.

Renbäddat och städat en massa.

Får sånna konstiga städ-manier ibland.

I sommras fick jag t.ex en tvättmani.

Kunde bara ha ett klädesplagg i högst en halv dag innan det kändes för smutsigt för att använda.

Lite stört, men whatever.


Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig och kolla film.

Kollade underworld 2 igårkväll så det blir nog 3:an ikväll. Rise of the Lycans. Vad är bättre än vampyrer och varulvar när man är sjuk? <3

Av Ari - 22 mars 2010 17:35

Bara för att peppa mig själv, så att jag senare kommer kunna lägga upp bilder på en smal Ari. Och lite reverse thinspo till er sötnosar.


Ska lägga upp nya bilder när jag är klar med ABC för att se om någon märker någon skillnad. Hoppas det. För såhär kan vi inte ha det, right?


                         

 Nyckelben/Axel                 Fettomage                      Tjockisben


        

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards