wheniamqueen

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Ari - 26 mars 2010 21:35

Hehe, ingen fara :P Jodå, det är jag.

Eller, min klädstil är goth, men lyssnar på goth blandat med opera/symfonisk metal :)

Älskar till exempel Nightwish. Men bara när Tarja var med, det har blivit helt pop-skit-aktigt nu. Och det är riktigt sorgligt...

Epica är också en av favoriterna.

Och London After Midnight.

Av Ari - 26 mars 2010 21:26

Jupp, självklar så klarade jag det inte idag. Inte så förvånande. Hade 100 men fick i mig runt 400 under de timmarna jag var hos pojken. Weiiwell.. börja på måndag igen, för helgen kommer jag inte klara heller.


Förresten, pojken påpekade idag att mitt bröstben börjat synas igen. Nej, det synd inte, och vadå igen? det har aldrig synts förut heller.

Misstänker starkt att han är synskadad. Dessutom så sa han att jag var smal. Bullshit.

Men gulligt iallafall.

Han är så grymt underbar.

Jag vet att jag tjatar, men det får ni stå ut med. Han är typ.. en jävligt stor del att mitt liv, så. Han och Ana. Och sen så kommer jag in nånstans i mitten, men det märks knappt.


Min mamma och lillebror var förresten på mig som gamar innan. Jag hade en pantflaska på mitt rum, som jag själv köpt och plötsligt så var jag helt värdelös, äcklig och fet.

Jag frågade dom att 'är det då så jävla konstigt att jag spy efter maten, om nu överviktiga människor tycket att jag är fet?'

Dom flinade bara.


Det är så grymt irriterande ibland. Jag har gått på tå i ca 2-3 veckor, inte gjort något fel, inte låtit några av mina grejer ligga framme osv. Ingen cred för det, utan att jag inte hade städat EN dag för att jag var jättestressadf i morse för att jag skulle till pojken och dom är på mig som.. ja. Nånting.

Blä.


Anyways.. jag vill supa.

Men tänker icke vara bakis imorron när pojken kmr hit, så..


Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards