wheniamqueen

Alla inlägg under mars 2010

Av Ari - 10 mars 2010 18:48

Bråk med mamma, saknar pojkvännen.

Hon kallade mig 'anorektiskt missfoster' för att jag inte kan bära flyttlådor och fixa diskmaskinen samtidigt. Är det okej att säga så till sin dotter?


Hur som helst så känner jag mig helt förstörd. Ingenting går som det ska. Vill gå till coop, köpa naturgodis och sojamjölk, proppa i mig det och sen lägga mig över toan och spy. för att få lite lugn i själen.

Jag är sjuk.


Vad ska jag göra?

Av Ari - 10 mars 2010 12:44

Tillbringat lunchrasten med att.. handla mat. Haha.

Köpt plommon, morötter , sparris och nån grönsaksröra.

Så att jag kan äta och behålla något annat än knäckebröd, blir lite enformigt i längden.


Just nu så sitter jag i skolan och har tråkigt. S har stuckit och resten av typerna som går här är.. tråkiga.

Ska snart ha engelska.


Just idag är en såndär jag-är-fet-och-värdelösdag.

Vill hetsa (och spy) men känns inte värt att sticka hem tidigare för det. Antingen det eller inte äta nånting. Men ja..

Gah, finns inte ens nån logik i det jag skriver, men å andra sidan verkar det inte finnas nån logik i nånting alls just nu.

Ingen poäng och ingen mening heller, för den delen.


Slutar vid 2 och ska nog lägga mej i badet. Eller lägga mig och sova/lyssna på musik.


Vad ska man göra när allt bara känns så värdelöst?


  

Av Ari - 9 mars 2010 16:46

Jag har en fråga till er läsare, hur gör ni efter ni har spytt?

Jag brukar ta munvatten + borsta tungan + ta en flourtablett, men oroar mej ändå för tänderna. Har ju redan slitage och vill inte förstöra dom mer =/


Idag har varit.. skum.

Mina lärare fick för sej att ställa in två lektioner för att vi skulle se en film. Prinsessa. Ni som har sett den, håll med mig. Den visar hur fucked up vårt samhälle är, och det är inte konstigt att folk får ätstörningar.

Ville bara syälla mig upp och säga det, när vi såg den. Men gjorde jag ju inte.


Åt ett knäckebröd imorse + ett efter skolan.

Och sen så käkade jag 2 rostade mackor och pasta med ketchup. Fast det spydde jag upp. Pastan var grymt vidrig att spy, tror inte att jag kokade den tillräkligt länge.


Jaja.. ska snart till det nya huset och börja skruva ihop ikeamöbler, packa upp och en massa sånt tråkigt.


Och är för trött för att skriva ordentligt.

Förlåt att min blogg blivit så tråkig.


  

Av Ari - 8 mars 2010 19:51

Dagen har gått lite upp och ner.


Träffade M ju, och det var lyckat. Söta, smala människa. och ja, vi måste hålla kontakten!


Påvägen hem från stan så köpte jag lunch + middag. Idag blev det 250g jordgubbar till lunch, och ska bli lite ananas till middag sen. Och läkerol :P Idag orkar jag inte kämpa för att få i mig något annat. Förlåt, ni som tror att jag kan.

Idioterna på um avbokade tiden jag hade till imorron.

'Blablabla men boka gärna en ny tid'

Hur enkelt tror dom att det är? fattar dom inte hur svårt det var? retards.


Sen så har jag packat en massa och flyttat lådor till det nya huset. Mina möbler ska komma dit ikväll och dom ska sättas ihop imorron. Woho!


En sak som stör mig är att S i skolan har börjat stöta på mig.

Han vet om att jag har pojkvän, och han går t.o.m till honom och frågar var jag var idag och en massa sånt. Och med en pojkvän som väldigt lätt blir svartsjuk så är detta inte bra. Speciellt inte som jag har extrema problem med att säga till.

Ska snacka med honom imorron, det måste jag göra.

This sucks.


Och självklart hade jag gått upp som fan under helgen. fuck, vad jag hatar min kropp.

Kanske skippar ananasen ikväll.


Men köpte ett mag-te när jag och M var i stan, som faktiskt verkar fungera. Eller, magen låter och bubblar som in i så hoppas på att det är ngt som händer därinne iaf :P

Av Ari - 8 mars 2010 10:41

Stressad, men sätter mej ändå här.

Matmessigt gick helgen åt helvete, men jag mådde bättre i helgen än vad jag gjort på hela veckan, så det är ju bra. När jag är med honom är det som om all matångest, värdelöshet etc. försvinner. Fan ta hans jobb och att vi bara kan ses på helger pga det.


Nu ska jag iväg och träffa M. Haha, nervigt. Kommer se ut som en valross brevid henne. Så, om jag ska hinna till bussen så får jag nog dra nu.

Uppdaterar senare om hur det går.

Bye



Av Ari - 5 mars 2010 11:30

Seems like I'm falling deeper
Deeper inside myself
Feels like I'm growing weaker
Much weaker each day
Along the path to decay

 

  

Av Ari - 5 mars 2010 10:11

Inatt drömde jag om att jag hetsade. Och att Pojken + en tjej som är kär i honom och hatar mej för att jag blev tillsammans med honom var här. Och satt i trädgården och såg mig. (vi har ett fönster mellan trädgården och köket).

Jag stod och proppade i mej bröd och äckelskit. kakor och pannkakor och bullar och choklad och en jävla massa annat.

Han bara stirrade på mig, såg äcklad och hatfull ut. sen kysste han den andra tjejen. Och jag gick under.


Så, vaknade med extrem ångest och skippade skolan. Kunde inte somna om igen, men iaf.

Sen så har jag gått upp i vikt också.

53.2 visar vågen på.

BMI = 17,3.


Okej, försöka hålla sig positiv, hetsen var en dröm, bara. Det hände aldrig. Och Det är ingen fara, det kommer inte synas att du gått upp. Du går säkert ner igen när du varit på toa. -försöker övertyga mej själv-


Ska fixa mej, packa sen sen bär det av till pojkvännen. Han har ledigt idag för att han jobbat massa övertid och så.


  

(bara för det här är 'vår' film. En av de första grejerna vi snackade med varandra om. Och vår första kyss var till introlåten. Hur jävla romantiskt är inte det?   )

Av Ari - 4 mars 2010 15:30

Ska snart iväg och hämta biljetterna till Alice In Wonderland som jag och pojken ska se på lördag. Fan vad jag har sett fram emot denna filmen. Älskar Tim Burton, älskar Helena och Depp är inte fy skam han heller. Sen så var detta min favoritfilm när jag var liten. Haha.


Sen efter det (kassorna i bion öppnar itne förrens klockan 5) så yänkte jag äta. Vego köttfärssås = 130 kcal.


Just nu fryser jag om händerna för mycket för att kunna skriva ordentligt, är helt stel i dom.


Men dagens matplanering är:

Frukost: 1 knäckebröd - 35 kcals.

Lunch: Redbull sugarfree - 7 kcals

Middag: Vegköttfärssås - 130 kcals + En vitlöksklyfta - 4 kcals.


Borde väl egentligen försöka få i mig lite mer. Ett knäckebröd innan jag drar? Eller, vänta, snilleblixt. Ska se om jag kan hitta vår teflonpanna och se om kan kan steka lök istället. Haha, tycket faktiskt att det är gott, av någon anledning xD Och 30 kcals/100 gram är ju helt okej. dvs, om jag hittar den jävla teflonpannan.

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards