wheniamqueen

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Ari - 1 november 2009 17:48

Nu sitter jag här, i sängen i mitt extremt minimala rum med laptopen i knäet. Har tänt en massa värmeljus och har påmej leggins, mjukisbyxor och en gigantisk (och älskad) nightwish-hood. Den första ja hittat (i påskas) som inte har den idiotiska dark passion play-loggan på sig. (Det är inte ens nightwish utan Tarja) och försöker få upp värmen.

Har gått med i en tävling på AMI, från imorron till den 30:e.

Så, har bestämt mig för att satsapå detta nu. Har pengar över från båstad (som jag skulle köpa mat för..öhm..) som ska spenderas på en egen våg imorron. Så jag slipper vänta, noja mig, väga mig snabbt mitt på dan med kläder på.

Hm.. this is gonna be.. good?


(Btw, klarade såklart inte 3 kg tills idag. Min kropp hatar mig. Och jag hatar den.)


  

Av Ari - 1 november 2009 17:03

och helgen var helt perfekt. Har nog aldrig varit såhär lugn och glad som jag varit dessa dagarna på flera år, Jag kan inte ens minnas senast jag mådde såhär bra. Älsklingen påpekade t.o.m i lördags morse, när vi skulle gå till en affär ca en halvmil från stugan att jag såg glad ut. Men det var helt perfekt, även om jag åt som en gris (åt ca 1/2 vanlig portion till frukost och middag om dan) och jag bara gått ner 0,2 kg (är det något magiskt tal eller?) så är det ingen ångest alls.

Fatta, för första gången på evigheter så kunde jag äta och ta det lugnt utan att må dåligt.

Och inga sexproblem heller, börjar faktiskt tro honom, om att han bara blev stressad och nervös.


Well, kort sagt, året kunde inte startat bättre, och gud, vad jag älskar denne killen <3

(Förklaring; Jag är wiccan, och Samhain (Halloween) är som nyår för oss)


Stay strong <3

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards