wheniamqueen

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Ari - 24 november 2009 22:10

Såg denna länken på Prettythin, och eftersom att en av önskemålen på vad jag skulle ha på bloggen var tips, så tänkte jag lägga upp det här,iafll någon var intresserad :)


100 snacks under 100 kcals.


http://www.fitnessireland.ie/100snacks.php






Av Ari - 24 november 2009 21:10


In:

2,5 dj grönsaksbuljong - 13 kcal

1/2 äpple - ca 50 kcal


63 kcal


Ut: Inget, legat i sängen och varit sjuk hela dagen.


Ville också passa på att ge cred till 'min' djurrättsgrupp som fått fram hemskheterna om hur grisarna som ska slaktas behandlas. (Ni har säkert sett det på tv/hört det på radio)

Ni köttätare kan ta en titt på denhära länken; http://www.ettlivsomgris.se/



Det var allt för mig idag, är sjukt trött så ska lägga mig och lyssna på musik nu en stund innan jag somnar.


Bye loves <3

--

Av Ari - 24 november 2009 16:09

Okej, tog ju nöffevaccinet igår, och jag är helt, 100% död idag. Det känns antingen somomjag har gjort värsta workouten igår eller haft en pundarhelg i köpenhamn. Inte alls mysigt, tagit voltaren och ipren, men det hjälper knappt.

Fuck this shit. Orättvist ärdet okcså,bådeälsklingen och min mamma tog det igår, och han är och tränar och hon jobbar, det är bara jag som har reagerat som en liten fjant på detta. Blä.


Så, har legat i sängen hela dan (nu också, love my laptop) och antingen kollat klipp på youtube, lyssnat på musik eller sovit. Är sjukt rastlös just nu men har färont för att röra mej.


Sågförresten en grej på youtube dom fick mig att bli riktigt arg.En serie/dokumentärsom heter dying to be anorexic. Ärligt talat, jag fattar inte. Vilken människa vill få anorexi? Vilken idiot trorverkligen att detta är något som är 'bra' eller gör en glad?

Men let them come, är dom sånna idioter att dom tror att detta helvetet är ngt att ha, så kan dom få det. Men jag ska skratta när dom faller sönder.


Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards