wheniamqueen

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Ari - 2 november 2009 17:54

Dumma, dumma mig som har beställt typ världens snyggaste kängor i syntetläder (vegan, you know) som jag egentligen inte har råd med. Har typ 670 kr i min fina lilla burk som ska vara till kläder. Problemet är att det blir ca ca 900 kr med frakt och hela det köret. Dom ska vara här om ca 3-4 veckor. Dra ner på rökningen för att pengarna ska räcka?


Well, bild på snyggingarna iaf: (Ca 9,5 cm klack/platå)


  

Av Ari - 2 november 2009 15:28

Precis kommit hem från affären där jag köpte våg (extrapris = 100 kr) och självklart, den funkar inte. Visar allt från 44 till 55 -,- Jag ger den några dagar att 'installera sig' och tills dess får jag köpa på föräldrarnas. Bullshitvåg.

Iofs så var den ju billig, men ändå. När jag fyler 18 och får mina pengar så ska jag ha en svindyr high-tec våg som väger exakt. Mwahaha. Öhm, ja.


Annars så har väl dagen varit okej. Har inte ätit än, som vanligt. Äter ju inte på morgonen för att jag måt illa om jag äter när jag nyss vaknat (och de gångerna jag faktiskt försökt så har det slutat med att jag spytt på bussen) och inte i skolan heller. Dels för att allt dom har inehåller typ miljoner kcal och jag har jälvigt svårt att äta inför folk jag inte känner ordentligt. Eller folk öht, vill inte att nån ska tycka att jag är äcklig.

Men ska försöka peta i mig ett knäckebröd snart och sen så har jag inte bestämt mej för vad jag vill ha till middag. Hmm.. Jaja, det löser sej.



Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards