wheniamqueen

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Ari - 16 november 2009 16:01

Failade igårkväll och tog lax för att få ur mig massan av det jag stoppat i min feta käft i helgen. Fail. Skulle ju sluta med det. Men har fått mitt straff. Tog det vid åttatiden i gårkväll och jag har fortfarande sjukt ont i magen oh mår illa. Jag får extrema magsmärtor av dom tabletterna, föll ihop i skolan och smärtan fick det att svartna framför ögonen på mig. (Är inte smärtkänslig ens, vilket nog syns på mina ihopsydda armar och ben). Skyllde på mensvärk. Det är en sak jag gillar med att vara tjej. 'Vad är det som är fel?' 'Jag har mens'. Funkar alltid <3

Varför i helvete jag skulle faila och ta tablettjävlarna från början vet jag inte. Jag hatar att Ana har sån kontroll över mig ibland. Eller det har hon nästan alltid, ju, men ändå. Samtidigt som jag älskar det.

Hur jävla cp låter inte det? =/


Har inte ätit idag, mest för att jag inte kan. Det gör svinont i magen ju, jag mår illa och har tjockisångest. Skulle inte ens kunna om älsklingen var här med mig, och själv är det 100% omöjligt.


På tal om honom. Han är väldigt negativt inställd till att jag skaffar gymkort när jag fyller år. Vill att jag ska gå upp till BMI 18 (55 kg) och att han ska vara med mig när jag tränar. Har försökt förklara för honom att det är 0 chans att jag kan gå upp en massa i vikt, och att han ändå inte kan vara med eftersom att jag inte tänker träna på friskis (där han har kort). Vi har sagt att vi ska vänta tills det faktiskt är läge att köpa, och se hur det går med maten och allt detdära då.

Vad ska jag göra? Jag vägrar att ljuga för honom, tänker inte kasta smutsiga lögner i hans vackra ansikte.

Men vad ska jag göra? =/


Har tänkt på det också.. det verkar ju ändå vara några pers som läser denna bloggen nu. Vad vill ni ha ut av den? Vill ni ha min längd/vikt/BMI/mått? Ännu mer random thinspo? Speciella sorters thinspo? 'Tips n' tricks?' Bilder på mig? VIdeor/låtar? Vad vill ni??

 

  

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards