wheniamqueen

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Ari - 4 november 2009 19:13

Dagen har väl varit ganska okej, drack/åt buljong innan när jag kom hem från skolan (en halv tärning = 12.5 kcal, men räknar som 15 iaf) och planerar att äta en selleriburgare (50 kcal) till middag senare.


Problemet är att jag inte kunnat träna idag heller. Svinigt kallt ute, och det har snöat också, och om man fryser när man springer så sabbar man ju musklerna istället. Och har ju inget gymkort, heller. Har ju inte råd >.< Och det är alldeles för kallt och regnigt ute för att jag ska kunna ta en promenad utan att min kära moder fattar vad jag sysslar med.


Vägning i novembertävlingen imorron. Nervös? Ja. Det verkar som om alla har gått ner så mkt mer än mej, och jag är en extremt dålig förorare. Jaja.. finns inte mkt att göra, I guess..


Tänkte på det, der verkar ju ändå vara några få pers som läser denna bloggen nu, och tänkte bara säga at tom det är något någon undrar över så är det bara att fråga på :)


Är förresten ganska orolig för min vampis, han har fått ngt idiotskit på hjärnan och fått för sig att han ska gå ner i vikt. Jag är rädd. Han fattar inte att han är smal, vältränad, skitsnygg och världens vackraste. Vill bara slå honom, slå in lite vett i skallen på honom, fixa hans ögon, sätta in ett chip i hjärnan med en stor dos sunt förnuft. (När jag sa det till honom så sa han att det är exakt vad han vill göra med mig också. Skillnaden är att han faktiskt inte behöver gå ner ett gram, han är redan sjukt vacker)


Though -I can't conceal my feelings ...Like he can't purge his pain
Cause once he sees a mirror.... logic goes down the drain

There's a roughness to our romance- A sadness to his step
And though he won't admit it... I know he's often wept
Perhaps it's just frustration, at stars he'll never reach
Reflecting his self image.... Bleeding poetry in the sheets

(Scarling - "Manorexic")

Av Ari - 4 november 2009 12:20

Så, nu sitter man i skolan idag igen och är lagom uttråkad.

Allt gick bra med min lilla vampyr igår och han stannade över natten, så kunde inte skriva igårkväll. Men ja, är ju hellre med honom än sitter och nördar mej här iaf :P Middag igår = wook och 3 rödbetsbollar = ca 100 kcal. Rätt okej, med tanke på att det var typ allt jag fick i mej. Men ja, typ ingen träning eller så =/ Om inte sex räknas.


Dagens intag hittills är en massa cigg, 2 koppar kaffe och en burk pepsi max. Så ingen större fara där, och koffein höjer ju förbränningen lite iaf.


har kommit på en sak, jag hatar onesize. Mina näthandskar var typ 300 storlekar för stora, trillade liksom ner hela tiden. Så bara för att man itne kan välja storlek på vissa saker så måste man tydligen vara ännu mer fetto än mej för att kunna ha det :S Aja, ska föröska köra dom i tvättmaskinen och se om det hjälper. Hoppas det, för i övrigt var dom jävligt snygga. Behöver det nämnas att stayups:en fick mina lår att se extremfetto ut? (Tyckte tydligen inte pojkvännen iofs, men ja, han har antagligen synfel)


Well, nu ska jag sätta mig men min redbull sugarfree (Fick 70 kr av min pappa som jag sa att jag skulle köpa mat för, med tanke på att jag går ganska länge idag. Eller, länge för mig iaf) och läsa en bok min mentor tjatat på mig att läsa. Gör vad du vill, heter den. Ngn tjej sm tänkar ta livet av sig eller ngt i den stilen. Jaja, den är relativt bra iaf.


(Note: Vågen visade neråt i morse. Mwaha. )

Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards