wheniamqueen

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ari - 3 november 2009 14:38

Älsklingen kommer hit, han och jag har beställt kläder från gothicshop som har kommit nu (eller, jag beställde bara ett par snyggo fishnet stayups och ett par fishnet helhandskar) och han rock, byxor, linne och en massa sånt.

Så vi ska gå och hämta ut det senare.

Idrotten var btw typ inställd, och idiotjävlen till lärare hade inte lämnat nycklen till gymmet som jag brukar vara på, så sprang bara typ en km som uppvärmning och sen när dom andra skulle spela badminton så fick jag dra hem.


Känner mig extremfet just nu, antagligen för att jag itne kunde träna som planerat. Men har inte ätit, iaf.

Undrar om jag är så sumo som jag känner mig nu, och hoppas jag inte är det. Tänk om älsklingen kommer hit och får en uppenbarelse om hur förjävlig jag ser ut och bara hämtar sina grejer och drar?


Well, nu ska jag iaf städa undan lite och sen så bytar jag om + fixar håret igen när han messar att han tar bussen.

Eller, först så blir det rökning. Sen så..


  


Av Ari - 3 november 2009 10:48

Hej och godmorron.

Sitter i skolan med en burk pepsi max just nu och är äntligen klar med de 500 frågorna vi fått i historian. Mwaha.

Okej, 27, men många ändå. Så, nu har jag typ inget att göra förrens vid 1 tiden då det är idrott. Historia (klar) studietid ( = sitta och nörda sig vid datan/läsa) lunch (dricka redbull sugarfree och vara lite social). Känns lönt?


Hur som helst. Ingan vägning än idag, och dagen intag är hittills 2 koppar kaffe, en burk pepsi (snart) och en massa cigg. Känner mig fet som in i helvete iaf. Sumo.


Tristess är inte bra för mig. Jag tänker för mycket och deppar.

Fyller snart 18. Blir myndig. Vuxen. Och jag är rädd. Hur ska man kunna bli vuxen när man itne ens kan ta hand om sig själv? Hur ska man kunna vara en förebild för andra när man misshandlar sin kropp så som jag gör, och har gjort de senaste 10 åren?

Jag vill inte. Vill inte, vill inte, vill inte.

Har inget val. 



Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards