wheniamqueen

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Ari - 15 november 2009 19:07

Detta är ett ganska onödigt inlägg, egentligen, om man tänker på vad bloggen ska handla om. Men bara för att jag älskar min pojkvän, för att han älskar mig, för att vi bådaälskar denna filmen, och för att denna refrängen passar in på att han mördar Ana.


It won't rain all the time.
The sky won't fall forever.
And though the night seems long,
your tears won't fall forever.
It won't rain all the time
The sky won't fall forever.
And though the night seems long,
your tears won't fall, your tears won't fall,
your tears won't fall
forever.

 

  

(Bilden på Eric och Shelly)



http://www.youtube.com/watch?v=MU1jCwyDgxw

--

Av Ari - 15 november 2009 17:20

And I'm back.

Helgen var.. bra. Underbar, som vanligt. Och sen så har jag faktiskt gett Ana en smäll i anskitet också.

Vi börjar från början. Bion var skitbra, eller iaf så mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Fly, birdies, fly! xD Åt ingenting i fredags, tills vi kom hem till honom och jag råkade försäga mig. Vampisen har kommit på en ny sorts utpressning; Äter inte du så äter inte jag. Och det enda veganska dom hade hemma var rostbröd. Och det är förbjudet, egentligen. Men jag åt, för att han skulle göra det och för att få bort den besvikna och ledsna glimten ut ögonen på honom.


Lördagens mat är egentligen fail åt helvete. Men.. jaja..

Frukost: Fanns fortfarande ingen annat är rostbröd, så åt det. Igen. Och på kvällen så bjöd han ut mig på typ den enda veganska resturangen i malmö. Vet inte vad jag ska säga här, kaloriintaget var ju såklart skyhögt, men det var hans kärlek, omtänksamhet och glädje över att jag åt mig mätt för en gångs skull också. Och han konkurrerar ut Ana utan problem. Och det var nästan tomt där med tanke på att vi kom dit vid nio och domstänger vid tio. Sen så skulle vi hyra film egentligen, men kom till Hemmakväll typ en minut innan som stänger vi 11 så det blev inget med det, eller, det förvandlades till en mysig kvällspromenad istället.

När vi kom hem så kollade vi på The Crow (både han och jag älskar den filmen, den är helt underbar. Rätt skumt att vi aldrig sett den tillsammans innan, men ja) och delade på en flasta vin.

Och ja, med honom så klarar jag nästan allt. Jag klarade av matångesten. Eller, han klarade av att jaga bort den genom att vara så jävla underbar som bara han kan vara. Jag älskar honom så otroligt mycket, och vill bara att han ska vara lycklig.  Ska inte börja svamla om honom nu (som jag iofs redan gjort) men vile bara säga det. Och lördagen var så otroligt mysig att jagkom på att jag helt klart kan tänka mig att bo med honom i framtiden, om det håller. Om han orkar med mig. <3


Och idag så låg vi i sängen nästan hela danoch så gick igenom mina frågor inför historieprovet på tisdag innan jag drog.

¨

Nä, nu ska jag hoppa i badet, men skriver nog dagens in och ut senare. Bye loves <3


Presentation


Ätstörningar, kärlek, droger och allt annat. En ganska vanlig tjej på 18 år som behöver skriva av sig ibland.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ana, Mia, Diana, Bed, EDNOS eller inget?
 Ana
 Mia
 Diana
 Bed
 EDNOS
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards